Dla firmy EY, światowego lidera w zakresie audytu i doradztwa, przygotowaliśmy niecodzienny projekt, wykorzystujący modele zdalnie sterowane do promocji marki. Niecodzienne również było miejsce tego wydarzenia, bowiem specjalny tor w kształcie logotypu firmy "EY" powstał w Auli Spadochronowej warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej. Za sterami czterech sportowych maszyn, Nissana GT-R, VW Scirocco, Porsche 911 i BMW M3 GT2, w barwach "EY" stanęli studenki i studenci walczący o puchary i nagrody w pierwszych wyścigach EY RACE 2015. Na zwycięzców czekały też modeliki RC, które mimo jeszcze mniejszej skali, zostały przez naszą firmę oklejone w logotypy firmy EY.
Największym wyzwaniem było stworzenie nowego toru, większego i pokrytego w całości specjalną wykładziną. Oprócz ciemnych barw "asfaltu" pojawić się miały żółte litery "E" i "Y", symbolizujące logo klienta. Mimo trudności i bardzo krótkiego czasu realizacji, udało się wszystko zaprojektować i wykonać zgodnie z założeniami organizatorów. Przygotowaliśmy również 14 zdalnie sterowanych nagród w skali 1/24 (z naklejkami) oraz 4 sportowe maszyny oklejone w logotypy firmy EY. Do walki na torze zachęcał dodatkowo konferansjer, twórca małego motorsportu w Toruniu, w pełni oddający ducha sportowej rywalizacji i panujących na torze emocji. A te trzymały do samego końca, bowiem zwycięzca i rekordzista toru został wyłoniony dopiero w ostatnim biegu!.